Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2021

Καραντίνα πρώτη....

Ένα κείμενο που γράφτηκε από αγανάκτηση, ακούγοντας ειδήσεις.
Τις πρώτες μέρες της πρώτης καραντίνας του Νοεμβρίου του 2020...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Όπως κι αν τ' ονομάσουν - lockdown, καραντίνα, προστασία ή απαγόρευση της κυκλοφορίας, εγκλεισμός είναι κι είναι γεγονός "προ-απο-φασισμένο" κι αναμενόμενο...
Δεν ξέρω αν όλοι αυτοί οι "ειδικοί" της ενημέρωσης για την υγεία, την οικονομία, τα ρεπορτάζ και τους "σχεδιασμούς", έχουν συνείδηση και συναίσθηση για όσα λένε και κάνουν, ή αν έχουν πουλήσει την ψυχή τους στο διάβολο για λίγα φράγκα παραπάνω...
Δεν ξέρω αν ζούμε μέσα σε μια παγκόσμια συνωμοσία, με ψεκασμούς και τσιπάκια, εκφοβισμό, σεξισμό και τρομολαγνεία...
Αυτό που ξέρω είναι πως ο κόσμος, εδώ και χρόνια θυμίζει όλο και περισσότερο την ιστορία της Βαβέλ - κι η "πανδημία" μοιάζει με το "κερασάκι στην τούρτα...!
Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν μπορώ να κάνω το παραμικρό για να τον αλλάξω αυτόν τον κόσμο, να τον "διορθώσω" για να γίνει όπως εγώ τον ονειρεύομαι...
Βάλε και που δεν πιστεύω σε κανέναν "σωτήρα" πια, βάλε και τον χειμώνα που έρχεται, και καταλαβαίνεις πως, λογικά, το επόμενο στάδιο το λένε κατάθλιψη - που είναι και της μόδας...
Δεν το γουστάρω αυτό το φοντανάκι όμως και δεν θα το πάρω κύριε δημοσιογράφε μου - όσο κι αν χτυπιέσαι...!!!
Αν έχει απομείνει ένας κάποιος έλεγχος στα χέρια μου, αυτός λέγεται "τηλεκοντρόλ στο off"...
Γιατί αυτό που εσύ πουλάς για "ενημέρωση", εγώ το λέω εκφοβισμό και χειραγώγηση...
Εσύ το πουλάς ως "lockdown" - με την αγγλικούρα σου που τις έννοιες τις αλλοιώνει - αλλά εγώ θα το βαφτίζω cocooning,που σε κανονικά ελληνικά σημαίνει ευκαιρία για περισυλλογή, ξεκούραση, δημιουργική κι εσωτερική ανασυγκρότηση...
Κι αυτό, είναι η μόνη μου αυτοπροστασία...! 
Το σημαντικό μου "όπλο" μπροστά στο "προστατευτικό" σου νταβατζιλίκι...

Μπορεί να είναι καρτούν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ελληνική Θάλασσα...!, Greece
Αλλεργική στη βία και τη χλωρίνη.

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αλλεργική στη βία και τη χλωρίνη.

Καραντίνα πρώτη....

Ένα κείμενο που γράφτηκε από αγανάκτηση, ακούγοντας ειδήσεις. Τις πρώτες μέρες της πρώτης καραντίνας του Νοεμβρίου του 2020... ------------...

Αναγνώστες