Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Η βουλή του κούκου...

Κάθε φορά που βλέπω ειδήσεις και Βουλή είναι σαν να κάνω ένα βήμα προς την σχιζοφρένεια... Κατ'αρχήν αμφιβάλλω για την διανοητική μου υγεία....Καθοριστικά... !
Βουλευτές - που λογικά πρέπει να είναι έξυπνοι και μορφωμένοι άνθρωποι - ορκίζονται και ξανα-ματα-ορκίζονται - πως...θα "τηρουν το "Σύνταγμα των Ελλήνων"...
Μετα... χειροκροτούν όρθιοι και ενθουσιασμένοι έναν "λόγο" που αναφερεται στην πραγματική διακυβέρνηση της Ελλάδας - κοινώς την Τρόϊκα, που την λέμε και "εταίρες" - συγνώμη - εταίρους ήθελα να πώ...Μετά...ωρύονται και διαφωνούν - και προσβάλλονται...!  Γιά το..."αν στην Ελλάδα η δημοκρατία...εφτασε το '74 ή το '81..." Κι ανάμεσα σε όλα αυτά...ένας απίστευτος χοντρός - που μπορει να μην έχει καταφέρει να κυβερνήσει το στομαχι του - αλλά...μπορεί ν' αποφασίζει και να κυβερνάει εμένα...Να με εκπροσωπεί μαλιστα στις χωρες του εξωτερικού... Να με βρίζει και να μου λέει οτι...εδώ και χρόνια τον..."διαφθείρω" - γιατί... του ζητάω να μου κάνει ρουσφετι...!!!
Εκεί τρελλαίνομαι...!!! Οχι μονο γιατί ΔΕΝ του εχω ζητησει ποτέ ρουσφετι - άσ'το αυτό... Ακόμα κι αν το είχα κάνει...δικαίωμα να βρω μια καλή δουλεια είχα...Κι αυτοί οι διεφθαρμένοι - συμπούρμπουλοι κι απο γεννησιμιού τους - αυτόν τον τρόπο καθιέρωσαν... Μ' αυτόν τον τρόπο κυβερνούσαν και κυβερνάνε :  Με την "πολιτικη" της διαφθοράς και της εξαγοράς των συνειδήσεων...!
Και τα χειροκροτήματα και οι "εμπιστοσύνες" ένα μάτσο διεφθαρμένες κι εξαγορασμένες συνειδήσεις είναι - εδώ και χρόνια πολλάαα....
Το θέμα είναι πως όλοι εμείς, οι ' Ελληνες το έχουμε επιτρέψει...
Τους αφήνουμε να μας "κυβερνανε"...
Να εκπαιδεύουν τα παιδιά μας, να μας κανουν να τσακωνόμαστε, να μας λένε "ρατσιστες" ή "τεμπελχανάδες", και...να "διαχειρίζονται" την Ιστορία, την Γλώσσα και την Ελευθερία μας...
Κι αυτό... δεν το χωράει ο νούς μου...
Κι εκεί... αναρωτιέμαι.... αν βλέπω ειδήσεις ή την "φωλιά του κούκου"...


Irene Key

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ελληνική Θάλασσα...!, Greece
Αλλεργική στη βία και τη χλωρίνη.

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αλλεργική στη βία και τη χλωρίνη.

Καραντίνα πρώτη....

Ένα κείμενο που γράφτηκε από αγανάκτηση, ακούγοντας ειδήσεις. Τις πρώτες μέρες της πρώτης καραντίνας του Νοεμβρίου του 2020... ------------...

Αναγνώστες